Helpdesk

Welkom op helpdeskpagina van Primenius. Hier kunt u uw iPadproblemen melden. De melding maakt u aan in ons helpdeskportaal.

Zodra u een melding heeft gemaakt ontvangt u een mail met instructies.

 

Eigen risico

Bij schade wordt een eigen risico in rekening gebracht.

  • 1e schade € 100,00
  • 2e schade € 150,00
  • 3e schade nieuwwaarde van de tablet

Let op:

  • iPad's zonder bijgeleverde hoes worden niet in behandeling genomen
  • Schade aan hoes, lader of laadkabel vallen niet onder de garantie
  • Zorg zelf voor een back-up van alles wat u wilt bewaren. Het kan zijn dat u uw iPad na een reparatie leeg terugkrijgt of dat de iPad wordt vervangen. Als uw iPad eenmaal is ingeleverd voor reparatie kan er geen back-up meer worden gemaakt.
  • De iPad moet verwijderd worden uit de Cloud. (Dit betekent dat de functie uit moet staan voordat de schade in behandeling kan worden genomen.

Dit gaat als volgt:

  1. Ga naar www.icloud.com.
  2. Log in met uw Apple ID gegevens.
  3. Klik op 'zoek iPhone' en daarna op
  4. 'alle apparaten' en selecteer de iPad die voor reparatie is ingediend.
  5. Klik op 'wis iPad' en voer uw Apple ID-wachtwoord in (of van uw gezinslid). Voer geen telefoonnummer of bericht in, aangezien het apparaat niet verloren is.
  6. Klik op 'verwijder uit account' als het apparaat is gewist.

Hulp nodig bij het ontkoppelen van de ipad? 

Of ga hier meteen naar ons meldingsportaal

Snel contact?

Klik hier voor meer informatie